درودگر: تحول جدیدی در تبلیغات محیطی برای سال آینده خواهیم داشت

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: تحول جدیدی در تبلیغات محیطی برای سال آینده خواهیم داشت و پس از تصویب در هیئت رئیسه، آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

//درودگر: تحول جدیدی در تبلیغات محیطی برای سال آینده خواهیم داشت/ امیدوارم کار به تعلیق فدراسیون نکشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت علی کفاشیان به این فدراسیون اظهار داشت: به اندازه کافی درباره این موضوع صحبت کرده‌ام و از مورد جدیدی خبر ندارم و هیئت رئیسه هم جلسه‌ای در خصوص این موضوع نداشته است.

اطلاعی درباره اصلاح اساسنامه ندارم

درودگر در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: درباره این موضوع هیئت رئیسه باید صحبت کند. محمدرضا براتی مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون در این خصوص زحمت زیادی کشیده است. او و هیئت رئیسه اطلاعات بیشتری درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون دارند.

مکاتبات ۲ جانبه بین فیفا و فدراسیون انجام می‌شود

او ادامه داد: مشکل این است که وقتی می‌خواهیم یک اساسنامه دچار تحولاتی بشود، باید بدانیم این ماجرا برای یک یا ۲ سال نخواهد بود و سال‌ها درباره آن باید صحبت شود. درحال حاضر هم مکاتباتی به صورت متقابل بین فیفا و فدراسیون فوتبال انجام می‌شود تا به نقطه مشترک ۲ جانبه برسیم. اکنون هم در خصوص یکی - ۲ مورد جزئی نظرخواهی شده است. ما نیز باید نظرات خودمان را بدهیم و اگر نیاز به اصلاح باشد، باید اصلاحیه مورد نظر را رعایت کنیم. اگر لازم بود اساسنامه را به دولت یا مجلس بفرستیم و با گرفتن کمک از این ارگان‌ها مشکل را حل کنیم.

امیدوارم کار به تعلیق فدراسیون نکشد

 درودگر در خصوص تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم کار به تعلیق فدراسیون فوتبال نکشد و هیچ تهدیدی هم از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. ما همچنان مسیر حل مشکلات را در پیش می‌گیریم و مطمئن باشید مشکلی به وجود نخواهد آمد.

درودگر درباره اینکه گفته می‌شود فیفا ضرب الاجلی به فدراسیون فوتبال ایران داده است گفت: درخصوص این موضوع هم بی‌خبر هستم.

//درودگر: تحول جدیدی در تبلیغات محیطی برای سال آینده خواهیم داشت/ امیدوارم کار به تعلیق فدراسیون نکشد

تحول جدیدی در تبلیغات محیطی  برای سال آینده خواهیم داشت

درودگر درباره درآمدزایی سازمان لیگ از ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر گفت: مبلغ، همان چیزی است که قبلاً در قرارداد قید شده است. البته ممکن است در هفته‌های باقی‌مانده پیشنهاد‌های جدیدی داشته باشیم که باید بگویم رقم آن چشمگیر نخواهد بود. در حال حاضر پیشنهاد جدیدی داریم و در حال بحث و مذاکره با آن‌ها هستیم. البته سعی می‌کنیم برای سال آینده تحول جدیدی در تبلیغات محیطی داشته باشیم و هر موقعی که در هیئت رئیسه سازمان لیگ این موضوع مصوب شد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در خصوص پرونده‌های قبلی تبلیغات محیطی گفت: ۲ پرونده داشتیم که تکلیف یکی از آن‌ها مشخص و پرونده بسته شد. در پرونده دیگری وکیل مربوط به سازمان لیگ آمد و بحث‌های مختلف را مطرح کرد. به زودی رای صادر خواهد شد و مطمئن باشید که رای به سود ما خواهد بود.

به پیشنهادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، نمی توانیم بپردازیم

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور زحمات زیادی برای تیمش کشیده است و هواداران این تیم مثل هواداران نساجی و بسیاری از دیگر تیم‌ها خیلی پرشور هستند. حالا باید همگی به یک خرد جمعی برسیم و اگر پیشنهادی به صورت رسمی به سازمان لیگ داده شود قطعا آن را بررسی خواهیم کرد، اما این را هم باید بگویم که پیشنهادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود را نمی‌توانیم بررسی کنیم. چرا که تعداد آن‌ها بسیار بالا است. هر پیشنهادی که به هیئت رئیسه برسد بهاروند آن را در هیئت رئیسه مطرح می‌کند.

//درودگر: تحول جدیدی در تبلیغات محیطی برای سال آینده خواهیم داشت/ امیدوارم کار به تعلیق فدراسیون نکشد

هیچ زد و خوردی در جلسه هیئت رئیسه وجود نداشته است

درودگر درباره اینکه گفته می‌شود در جلسه هفته قبل هیئت رئیسه حواشی زیادی وجود داشته و درگیری اتفاق افتاده است، گفت: هیچ زد و خوردی صورت نگرفته است. اگر هم یک طرف آن من ‌باشم، مطمئن باشید خونریزی رخ می‌دهد، اما از دیگر جزئیات بی خبر هستم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار